So sejmi in je ISPO, en in edini sejem, kjer velja rek, da, če te ni, te ni. ISPO, ki vsako leto poteka v Munchnu, velja za največji sejem športnih proizvajalcev. Vsako leto več kot 2.000 razstavljalcev predstavlja najnovejše športne izdelke za naslednjo sezono iz segmentov, kot so: 'Snowsports, Outdoor, Health & Fitness, Urban in Teamsports'. Med razstavljalci najdemo tudi kar nekaj uspešnih slovenskih proizvajalcev kot sta na primer Alpina in Elan, ki se uvrščata v sam svetovni vrh zimskih športnih in 'outdoor' proizvajalcev. Neglede na to, da smo se ekipo sejma letos udeležili že tretje leto zapored, nam obisk sejma vselej predstavlja velik navdih, saj imamo možnost vpogleda v prihajajoče trende v svetu tekstila, uporabo novih tehnologij in krojev. V kolikor je še pred leti veljalo za športen segment oblačil, da je funkcionalnost na prvem mestu, pa se zdaj zaradi vse večje konkurence med proizvajalci, enaka mera pozornosti namenja tudi iskanju pravega razmerja med vizualnim izgledom, trendi in uporabnostjo. Osebno me je letos najbolj navdušila osvežena podoba blagovne znamke FILA.
1. ALWAYS GOOD TIMES Z ELANOM
Elan je letos kraljeval na najbolj prestižni sejemski poziciji. Med obiskovalci je bilo največ predstavnikov kupcev iz Azije, kjer smučanje postaja pravi HIT. Na Kitajskem velja Elan za smučarsko znamko številka ena.
2. RETRO MINIMALIZEM Z BLAGOVNO ZNAMKO FALKE
Ustvarjalci blagovne znamke Falke ostajajo zvesti DNK-ju blagovne znamke, kjer poleg prestižnega izgleda, največ pozornosti namenjajo prav materialom in krojem.
3. SUPERDRY PRISEGA NA MLAJŠO POPULACIJO
Tudi pri blagovni znamki Superdry ostajajo zvesti lastni vizualni identiteti, katere osrednja rdeča nit se skriva prav subtilni uporabi florescentne barvne palete, nadgrajene s številnimi detajli.
4. LETO V ZNAMENJU UMETNIKA DAVIDA HOCKNEYA
David Hockney velja za enega največjih umetnikov 20. stoletja. Umetnikov edinstven vizualni jezik
so kot osnovo za inspiracijo pri snovanju športne kolekcije prevzeli tudi številni modni oblikovalci.
5. OSVEŽENA PODOBA BLAGOVNE ZNAMKE FILA
Ustvarjalci blagovne znamke FILA so se lotili popolne prenove blagovne znamke. Poleg atraktivne vizualne podobe, kjer so se poigralavali z retro futurističnimi vzorci, so veliko pozornosti tudi namenili uporabi najnovejših materialov.
6. HIPSTERSKI 'TIROL LOOK' V URBANEM SVETU
7. ARMANIJEV FUTURIZEM
Blagovna znamka EA7 ostaja zvesta črni in uporabi visoko-tehnoloških materialov.
Pripravil: Aljoša Krošlin Grlj, THE ICON - clothes design & production
Komentarji
Objavite komentar