Spletni portal The Business of Fashion je tudi letos objavil 10 najboljših komunikacijskih strategij
za sezono pomlad / poletje leto 2015. Izbor le-teh je naredil na podlagi analize končnega dosega
glede na vložek. Kot zanimivost, avtorica članka Kati Chitrakorn navaja, da v kolikor je še pred
nekaj leti glaven boj potekal v tiskanih medijih, se je sedaj tekmovalni poligon preselil na družabna
omrežja.
nekaj leti glaven boj potekal v tiskanih medijih, se je sedaj tekmovalni poligon preselil na družabna
omrežja.
Alexander Wang za H&M, – V glavnih vlogah Joan Smalls, Raquel Zimmermann, Isabeli Fontana, Natasha Poly, Andy Carroll, Rivaldino dos Santos, fotografija Mikael Jansson
Burberry — V glavnih vlogah Naomi Campbell in Jourdan Dunn, fotografija Mario Testino.
Céline – V glavni vlogi Joan Didion, Marie-Agnes Gillot in Freya Lawrence, fotografija Juergen Teller.
Dolce & Gabbana Pomlad / Poletje 2015 - V glavnih vlogah Bianca Balti, Vittoria Ceretti, Irina Sharipova, Blanca Padilla, Travis Cannata, Xavier Serrano, Misa Patinsky and José Maria Manzanares, fotografija Domenico Dolce.
Givenchy - V glavni vlogi Julia Roberts, fotografija Mert Alas in Marcus Piggott.
Louis Vuitton - V glavni vlogi Rhys Pickering, fotografija Peter Lindbergh.
Prada – V glavnih vlogah Ansel Elgort, Ethan Hawke, Jack O’Connell in Miles Teller, fotografija Craig McDean.
Saint Laurent – V glavni vlogi Joni Mitchell, fotografija Hedi Slimane.
Sonia Rykiel –V glavnih vlogah Lizzy in Georgia May Jagger, fotografija Juergen Teller.
Versace – V glavni vlogi Madonna, fotografija Mert Alas in Marcus Piggott.
Več si lahko preberete na: http://www.businessoffashion.com/2015/01/top-10-campaigns-season-3.html
Komentarji
Objavite komentar