Pred dnevi sem se z znanko, ki
dela kot vodja pri enem izmed večjih tekstilnih trgovcev, pogovarjal o tem,
kako opravičiti višjo ceno produkta v primerjavi s konkurenco.
Odgovor že vsi
dodobra poznamo in je v teoriji vsem več kot jasen: Višjo ceno opravičimo z
dodano vrednostjo.
Sliši se izredno preprosto, a
vsakdo izmed nas, ki ima nekaj izkušenj z 'znamčenjem' dobro ve, da vse le
ni tako zelo enostavno. Ko moramo iz teorije preiti k praksi, se v večini
primerov zgodi, da popolnoma izgubimo kompas. Velikokrat se tako odločimo
za zasnove, ki so brez repa in glave, posledično pa s tem lastni blagovni
znamki napovemo klavrn konec že na samem pričetku samostojne poti.
Ustvarjanje dodane vrednosti
blagovne znamke je vseživljenjski proces, ki zahteva vse več kot zgolj
enkraten pristop. Uspešna blagovna znamka je tista, ki v svojem DNK-ju odraža
duh
sodobnega časa s ščepcem
samosvojosti. Z drugimi besedami, vsaka blagovna znamka, neglede na vrsto
produkta, mora v osnovi imeti razlikovalno, izvorno in
konkurenčno funkcijo. Združitev vseh teh treh funkcij v enotno zgodbo
je ključen mejnik pri razvoju blagovne znamke, a to še zdaleč ne pomeni,
da je naše delo zaključeno, ravno nasprotno.
S postavitvijo osnovnih temeljev
blagovne znamke se pravo delo šele pričenja.
Tokrat vam predstavljam 16 najuspešnejših
modno naravnanih oglaševalskih kampanj
letošnjega poletja. Med njimi je kar nekaj svetu še povsem
neznanih. Skupna rdeča nit vseh je, da so odgovorni imeli jasno zasnovano
vizualno in komunikacijsko strategijo, ki temelji na čim večji interakciji s
končnim kupcem.
Prav zaradi tega so jih
opazili tako kupci kot mnenjski strokovnjaki, ki so svoje navdušenje nad
videnim v okviru družbenih omrežij delili dalje in tako bistveno
pripomogli k še večji pojavnosti blagovne znamke med širšo
ciljno skupino in končnim prodajnim rezultatom.
Lestvico najboljših 16 letošnjega poletja so zasedle sledeče blagovne znamke:
1. AGNONA
2. BALENCIAGA
3. CARVEN
4. JASON WU
5. PRADA
6. TRUSSARDI
7. VALENTINO
8. KENZO
9. GIVENCHY
10. CÉLINE
11. SONIA RYKEL
12. PRABAL GURUNG
13. ALEXANDER MCQUEEN
14. MAX MARA
15. MIU MIU
16. ROKSANDA ILINCIC
P.S. Upam, da se bo v prihodnosti na seznamu pojavil tudi kakšen slovenski modni proizvajalec. Neglede na to, da na eni strani stari modni velikani počasi izumirajo, se na drugi strani rojevajo nove, nadvse zanimive pobude, ki pa za razliko od 'že izumrlih' ne temeljijo na prodaji zgolj na domačem, ampak na širšem modnem tržišču.
Več o novonastalih domačih modnih znamkah pa prihodnjič. :)
Aljoša Krošlin Grlj
Komentarji
Objavite komentar