NAJBOLJŠIH 16 KAMPANJ LETOŠNJEGA POLETJA



Pred dnevi sem se z znanko, ki dela kot vodja pri enem izmed večjih tekstilnih trgovcev, pogovarjal o tem, kako opravičiti višjo ceno produkta v primerjavi s konkurenco.
Odgovor že vsi dodobra poznamo in je v teoriji vsem več kot jasen: Višjo ceno opravičimo z dodano vrednostjo.
Sliši se izredno preprosto, a vsakdo izmed nas, ki ima nekaj izkušenj z 'znamčenjem' dobro ve, da vse le ni tako zelo enostavno. Ko moramo iz teorije preiti k praksi, se v večini primerov zgodi, da popolnoma izgubimo kompas. Velikokrat se tako odločimo za zasnove, ki so brez repa in glave, posledično pa s tem lastni blagovni znamki napovemo klavrn konec že na samem pričetku samostojne poti.
     
Ustvarjanje dodane vrednosti blagovne znamke je vseživljenjski proces, ki zahteva vse več kot zgolj enkraten pristop. Uspešna blagovna znamka je tista, ki v svojem DNK-ju odraža duh
sodobnega časa s ščepcem samosvojosti. Z drugimi besedami, vsaka blagovna znamka, neglede na vrsto produkta, mora v osnovi imeti razlikovalno, izvorno in konkurenčno funkcijo.  Združitev vseh teh treh funkcij v enotno zgodbo je ključen mejnik pri razvoju blagovne znamke, a to še zdaleč  ne pomeni, da je naše delo zaključeno, ravno nasprotno.
S postavitvijo osnovnih temeljev blagovne znamke se pravo delo šele pričenja.
       
Tokrat vam predstavljam 16 najuspešnejših  modno naravnanih oglaševalskih kampanj letošnjega poletja. Med njimi je kar nekaj svetu še povsem neznanih. Skupna rdeča nit vseh je, da so odgovorni imeli jasno zasnovano vizualno in komunikacijsko strategijo, ki temelji na čim večji interakciji s končnim kupcem. 
Prav zaradi tega so jih opazili tako kupci kot mnenjski strokovnjaki, ki so svoje navdušenje nad videnim v okviru družbenih omrežij delili dalje in tako bistveno pripomogli k še večji pojavnosti blagovne znamke med širšo ciljno skupino in končnim prodajnim rezultatom.
  
Lestvico najboljših 16 letošnjega poletja so zasedle sledeče blagovne znamke: 

     
       
          1. AGNONA 
    2. BALENCIAGA
  


  3. CARVEN



  4. JASON WU

  
  5. PRADA


 
    6. TRUSSARDI



    7. VALENTINO


   8. KENZO
 


    9. GIVENCHY



     10. CÉLINE 
    
       


      11. SONIA RYKEL

   

    12. PRABAL GURUNG

            

  


 13. ALEXANDER MCQUEEN

   

   
    14. MAX MARA 

    

 15. MIU MIU

 
    16. ROKSANDA ILINCIC  


P.S. Upam, da se bo v prihodnosti na seznamu pojavil tudi kakšen slovenski modni proizvajalec. Neglede na to, da na eni strani stari modni velikani počasi izumirajo, se na drugi strani rojevajo nove, nadvse zanimive pobude, ki pa za razliko od 'že izumrlih' ne temeljijo na prodaji zgolj na domačem, ampak na širšem modnem tržišču. 

Več o novonastalih domačih modnih znamkah pa prihodnjič. :) 


Aljoša Krošlin Grlj


Komentarji